dimecres, 24 de setembre del 2014

Benvinguts al meu blog!

Aquest article es per als que han entrat nous al meu blog i volen saber de que tracta. Per a començar em dic David López Nofuentes i estic cursant en 4rt d'ESO en el col·legi Sant Antoni Maria Claret.


Aquest bloc veureu totes les activitats que faré en la optativa de informàtica durant tot el curs. Totes les activitats tindran que veure amb coses de informàtica, photoshop...


Ami apart de informàtica m'agrada fer molt d'esport ara mateix practico bàsquet, ara mateix jugo al equip Club Bàsquet Cornellà, apart de jugar a bàsquet m'agrada jugar a l'ordinador i a les consoles. També he escollit aquesta optativa perquè quan acabi l'ESO m'agradaria fer alguna cosa sobre informàtica o alguna cosa de mecànica.

Amb això espero que sapigueu de que va el blog i el que m'agrada fer.

FINS A LA PRÒXIMA!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada