Aquest conte tracte d'una nena que somía a la nit de reis el que va passar quan va neixer el nen Jesús, i el reis van anar a adorar-lo. Quan la nena es desperata va a obrir els regals es va possar a jugar amb le juguines i es va possar a esmorzar. Després la nena va a casa dels seus avis a rebree el seus regals, i el compte finalitza menjan amb els seus avis.
divendres, 5 de desembre del 2014
dimarts, 2 de desembre del 2014
diumenge, 30 de novembre del 2014
dilluns, 24 de novembre del 2014
divendres, 10 d’octubre del 2014
dimecres, 8 d’octubre del 2014
dimecres, 24 de setembre del 2014
Benvinguts al meu blog!
Aquest article es per als que han entrat nous al meu blog i volen saber de que tracta. Per a començar em dic David López Nofuentes i estic cursant en 4rt d'ESO en el col·legi Sant Antoni Maria Claret.


Aquest bloc veureu totes les activitats que faré en la optativa de informàtica durant tot el curs. Totes les activitats tindran que veure amb coses de informàtica, photoshop...
Ami apart de informàtica m'agrada fer molt d'esport ara mateix practico bàsquet, ara mateix jugo al equip Club Bàsquet Cornellà, apart de jugar a bàsquet m'agrada jugar a l'ordinador i a les consoles. També he escollit aquesta optativa perquè quan acabi l'ESO m'agradaria fer alguna cosa sobre informàtica o alguna cosa de mecànica.
Amb això espero que sapigueu de que va el blog i el que m'agrada fer.
FINS A LA PRÒXIMA!
Subscriure's a:
Missatges (Atom)